Fucking dator haveri

Igår brakade min dator ihop, inte totalt men nästan. Det går fortfarande att komma in i Windows, men extremt långsamt ungefär som hårddisken har ett tjockt lager sirap inom sig, mellan skivorna. Det går knappt att navigera och jag har provat allt som Acer (tillverkar supporten) bett mig om, men ingenting av det jag gjort har saker och ting bättre... Tyvärr har jag heller ingen garanti på datorn, haft den 13 mån och garantin va på 12 mån så im screwed, gratulerar! Yeeaaaahhhh... !!

Har nu lagt ut en annons på tradera, där jag försöker locka någon att köpa den. Asså, datorn är bra och prestandan är det inget fel på. Men jag kommer aldrig mer köpa en Acer dator, never ever again! Man lär sig av sina misstag att billigt är inte alltid bra haha. Klicka gärna på länken här och lägg ett bud -

http://www.tradera.com/Acer_Aspire_Barbar_liten_varsting-auktion-51036224

Pengarna kommer användas att finansera ett nytt datorköp,

Nya Datorn , se här bredvid !

image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0