Kent - Ingenting

I Hagnestahill blinkar TV-ljusen
Jag gör vad jag kan
Drömmer mig bort
I Hagnestahill
Bland dem identiska husen
Rycker vi till
Reklamen avbryts för sport


Ingenting
Först kom ingenting
Sen kom ingenting
Sen kom ingenting
Men ingenting
Ja, ingenting


Dem jävlarna tog oss en efter en
Dem ljög och bedrog oss med sanningen
Dem jävlarna tog min älskling där
Från krönet av kullen kan jag se
Min förlorade värld


Jag ska göra nånting
Jag ska slå er med häpnad
Gå över en gräns
Jag ska bryta mig ut
Jag älskar dig så
Som att vara beväpnad
Och under belägring
Kan jag skjuta dig ut


Ingenting
Först kom ingenting
Sen kom ingenting
Sen kom ingenting
Men ingenting
Ja, ingenting


Dem jävlarna tog oss en efter en
Dem ljög och bedrog oss med sanningen
Dem jävlarna tog min älskling där
Från krönet av kullen kan jag se
Min förlorade värld


Ingenting
Först kom ingenting
Sen kom ingenting
Sen kom ingenting
Men ingenting
Ja, ingenting


Dem jävlarna tog oss en efter en
Dem ljög och bedrog oss med sanningen
Dem jävlarna tog min älskling där
Från krönet av kullen kan jag se
Min förlorade värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0