Need for speed, Need for cash

Ah, jag e på shoppinghumör.. förbannat, håll nu i kosingarna, håll hååårt! Tur att kreditkortet e spärrat pga av stöld i somras, har inte orkat beställa nytt kort utan betalar av det istället sen slutar jag med sånt :). Det ända jag skulle kunna tänka mig lägga en slant på är en ny Audi S5a ... :) Men då behöver man nog spara några år.. hah, skulle iaf va skoj att dra iväg och provköra nån dag. Måste bara slänga in några fina bilder...





  


- vann ju på lotto igen, dock denna gång bara 56 kr
Bara 529.000 kr till... tur man fyller år snart

Kommentarer
Postat av: Vixen

Audi skare va!!!!! Fy fan va läcker den där va :D Fast de ska va en svart en då..

2008-08-25 @ 15:23:00
URL: http://littlemissvixen.webblogg.se/
Postat av: Johan

Nej , den ska va röd, tro mig :D

2008-08-25 @ 16:02:21
URL: http://mrtex.blogg.se/
Postat av: christina

Ja när lott nr har några nollor till så är den din....;P För i födelsedags present kommer du inte få den, av vem i sånt fall...:) Snygg bil är de!

2008-08-25 @ 18:29:35
Postat av: Anonym

Hej Vännen !

läcker bil...

Vem vet en dag kanske den är din

Hoppas för det är du värd...

Kram / Mor

2008-08-26 @ 09:27:47
Postat av: Anonym

Hej Vännen !

läcker bil...

Vem vet en dag kanske den är din

Hoppas för det är du värd...

Kram / Mor

2008-08-26 @ 09:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0