Sunny Beach bilderna!!

Sådär, nu har jag äntligen fått alla bilder från Bulgarien, Sunny Beach resan. Bilderna blev sjukt bra, det ser skönare ut än vad jag ville minnas hehe. 1 vecka 99% bara sol, värme och starten av semestern, 5 veckor sedan nu... när man stod där på Arlanda och skulle flyga ner, nu när semestern e slut så längtar man nästan tillbaka. Nu är gumman min i Cypern och får sitt goda istället, det förtjänar hon!

Just det, det va Jag, Mattias och Jimmy som åkte, tre gringos.
Tror bilderna talar för sig själv - Sunny Biaatch...








Kommentarer
Postat av: Dennis

Nice, nice, supernice :)Ser härligt ut!

2008-08-10 @ 22:03:44
URL: http://dennisklarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det såg verkligen Härligt ut

och fina bilder .. kul att äntligen får se dom

Kram

// Mor



















2008-08-10 @ 22:13:00
Postat av: christina

Fina bilder älskling :) nästa gång får de bli en resa ihop ? sakna dig så mycket på cypern

2008-08-19 @ 09:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0