Det vita pulvret gör mig hög

Alltså resan till Idre va fantastiskt, det va ett tag sedan nu. Fast jag har inte glömt hur underbart det är där uppe i Fjällen, bara få koppla av, njuta, äta gott och köra hårt i backen. Blev några vurpor i år faktiskt, mer än vanligt, kände att jag ville pressa mig extra hårt haha, nej men det va lugnt fast det är skoj när det går fort. Har även bestämt mig för att köpa in ordentlig utrustning nu inför nästa resa. Orkar inte hyra utrustning jämnt, pjäxorna brukar då inte passa utmärkt och skidorna ofta lite slitna.

Har därför köpt ett par grymma skidor, självklart halva priset nu när säsongen börjar ta "slut" samt ett par riktigt trevliga pjäxor! Dem sitter som gjutet och jag kan knappt bärga mig för att åka upp igen!! DAMN..



Fisher Red Heat
image49

Salomon X-Wave 9

image50


Jag älskar verkligen att åka skidor, det är en grym frihetskänsla. Så därför måste jag bara få komma upp igen. Det jobbiga är att min polare har en stuga i Sälen, Tandådalen och dem ska dit nu i helgen. O jag hade tänkt glida me, men hade då behövt 2 extra lediga dagar - Som e helt omöjligt att få på jobbet just nu, fucking omöjligt.. om jag inte vill offra karriären framför skidåkning vilket jag inte känner för.

Fuck. Men säsongen e öppen fram till April så kommer fler chanser till en weekend. Måste bara, jag ska, jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0