Nära där

Idag hände en liten incident på tåget på väg till jobbet, jag har som sagt tidigare nämnt att jag inte gillar att betala SJ mina pengar för att dem jämnt ska strula med tågen etc, dem har för dålig service helt enkelt hehe :) Men nåväl, idag var jag sjukt nära på att åka dit... , fick en diskussion med en konduktör som jag lyckades slingra mig ur, så sparade 800 kr.. *pusstar ut* Det va en ja, närvös upplevelse haha. I fortsättningen kör jag med månadskort fan!

Förresten så vill jag gratulerar min älskling Christina till hennes nya jobb som börjar på måndag, ny salong, nya medarbetare, ny tid och ny strid :) Good luck darling !! All lycka vare me dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0