En bra start på 2008

Yo blogg ! Första dagarna av Januari har varit sjukt bra iaf när det handlar om jobbet och att saker och ting ska flytta på fint här. Riktigt bra, över förväntan så det känns stabilt som fan! Hade lite kick off i lördags med jobbet så man blir ju peppad att göra bra jobb. Vi hade lite prisutdelningar till 2007 års bästa säljare där datorer, telefoner, GSP, Ipods, guldpennor delades ut... Tyvärr vann jag inget pga av ett uselt år försäljningsmässigt 2007 för mig, av förklarliga själ. Men 2008 ska bli andra bullar, då kommer jag toppa listorna, knäcka mina kollegor och vinna feting grejjer vid nästa kick off .. hehe, nej vars :) Men jag ser fram emot ett bra år iaf !  Annars så åt vi gott, hade lite reslutat och gick ut på Cafe Opera och orade oss... sjukt trevligt och går man ut i Stockholm igen har man nu funnit ett vettigt ställe att roa sig på :) Inte så mycket bratz som jag förväntat mig.

Nu till helgen ser jag bara fram emot att koppla av, kolla på Lets Dance och mysa med Stina, kanske gå ut och äta något gott saknar att gå på restaurang fan :) Plankstek kanske? mumma!

Peace !

Kommentarer
Postat av: yvonne

Ja vännen det är bara å ge järnet ..
åå se framåt ...
skönt å har en kväll å bara mysa
så ni får har en jåttemysig Helg

Kram
// Mamma

2008-01-09 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0