Gillar att äta.

Jahopp, då var jag på jobbet idag då. Va några dagar sedan sist, det e ok. Idag har faktiskt varit en bra dag får jag säga. Fick ocå besked om att Andrea + Sofia kommer sluta, samt Maria. Alltså alla tjejer slutar på jobbet och går vidare till annat, jag blir ny här.. all alone fr.o.m måndag :) Det känns väl sådär. Man får bita ihop?

Svinhungrig just nu , idag blir stuvade makaroner me köttbullar till lunch som min kära Sambo Christina så snällt lagade igår. Jag älskar att ta me matlåda till jobbet, så trevligt, så billigt, så gott... :) Har inget emot Findus/Felix onyttiga snabb-mats-låder heller men.

Hopp, ok. Då blir det lite fika sen i eftermiddag för att "fira-sörja" att alla slutar, Andrea drar redan idag så. Lite vemodigt och sorligt, men ändo helt okej.







Smaskens!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Wow det såg gott ut

2008-06-30 @ 16:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0