Dagbok 2008-11-19

Vaknade trött. Borde ha duschat innan jag gick till jobbet pallade inte, åt en banan, drack lite juice, satte på mig kläderna, fräsha till mig och gick till tåget. Det var försenat i 2 minter, stod och frös. Tåget kom sedan och jag fick värma mig. Väl på jobbet så har det gått segt, dåligt. Till lunch hade man tjänat in 600 kr, kl är nu 13.36. Får se vad man orkar med under eftermiddag? Känner inte igen mig själv. På lunchen drog jag förresten i mig en kebabrulle med min vän Alex, kanske e det därför jag är så trött nu?

Sitter och ångrar att jag beställde tröjorna från mitt tidigare blogg inlägg.
Ikväll blir det nog lite Warhawk träning igen, vill bli bättre på flygningen!

Peace.
Ska fortsätta jobba.
\Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0