Semestertider i norr

Ligger och vilar upp mig efter en lång hård dag i pisten. Livet i dem svenska fjällen e verkligen härligt. Har varit ute sen typ 10.00 tiden i morse oc kom precis in, det blir några timmar... en riktig semester att få vara ute i naturen, åka skidor och leva farligt hehe =) Har egna skidor och pjäxor i år, vet inte om det gjort mig till en bättre skidåkare men det har iaf gått bra att åka idag.

Bor i en as nice stuga med bastu, bubbelbad, tre våningar, stora sköna sänga o massa platt skärmar här och där. Det e lite längre till backen, men man får väl prioritera. Tror kanske dock att det e softare med stugan mitt i backen men jag vet inte, båda e nice som fan!! Vi är ett gäng, jag, christina och hennes familj. Man får väl ta en diskussion vart man vill bo nästa år. Nära till backen eller bäst boende?

Alla som får chansen att åka hit och njuta tycker jag ska ta den!
Ska ta en dusch nu!

Peace


Kommentarer
Postat av: Christina

De var sjukt härlig semester, känns skit att komma hem till deta gra skit väder. Stugan var underbar ja röstar ju för den, avståndet till baken skillde bara några meters uppförsbacka och de klarar man jue ;) Puss baby

2009-01-25 @ 10:44:49
URL: http://chelscea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0