Flytt färdig.

Jahapp då gick lasset i lördags. Kändes ju allt som en märklig dag det där, men nu bor man visst i motala igen hur som helst. I en liten 2a på 44 kvadrat på storgatan. Skulle behöva måla om i sovrummet, skulle vilja byta ut badkaret, skulle vilja byta golv i köket.. finns jävligt mycket att göra. Om jag bestämmer mig för att det här e stället jag vill bo en längre tid så kanske jag fixar upp allt sen, fast nu låter jag det vara för ett tag... får känna efter. Saknar oxå att ha en balkong..

Förrutom allt gnäll så är det hyffsat, helt okej, trevligt, ensamt. Ja.
Hoppas det blir bra iaf.

Kommentarer
Postat av: christina

Känns som du kommer bo där jävligt länge e de lönt att vi ens forsätter ?? Ja får ju inte ens tag på dig du ringer inte heller :( Skulle vara trevligt om vi kunde prata...

2009-03-31 @ 18:30:09
URL: http://chelscea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0