Senaste tiden...

Flytt till Motala på lördag - På gott och ont, ska bli trevligt med Motala nu till vår och sommar, lite "ny-gammal" miljö, lägenhet och jobb fixat, blir säljcoach även i Motala så det känns soft. Men allting börjar bli bättre i Stockholm och då menar jag jobbet, börjar trivas bra på Stockholmskontoret, men men.. jag kan alltid återvända :) Sambon, Christina flickan min kommer jag oxå träffa ofta hoppas jag även i framtiden då jag kommer fortsätta vissa veckor jobba i Stockholm - Är tanken iaf!! Hejja Hejja på en bra sommar!!!

Fucked up bromsar på bilen - Tyvärr så kommer jag inte hinna byta bromsbeläggen på bilen innan flytten. Så får ta det nån gång i Motala. Börjar luta mer och mer åt att lämna in skiten på verkstad, får hitta nån billig jävel.

Våren är snart här! - Jag älskar det!!

Lunch - Kl är 11.48 i detta nu och ska på lunch! Satan va det kurrar i magen.


Kommentarer
Postat av: Christina

Ja uch vad detta känns konstigt, hoppas du blir lycklig nu

2009-03-24 @ 19:14:35
URL: http://chelscea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det börjar kännas jääävligt weird...

faktiskt. I dont like it.

2009-03-25 @ 19:33:04
Postat av: Dennis

Hoppas det blir bra för er båda..



Min bror kan säkert byta åt dig, han kan säkert vara billig med.

2009-03-27 @ 20:29:31
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0