en helg att längta till..

Katastrof så segt det varit på jobbet denna veckan, katastrof. Knappt änns värt att gå upp på morgonen känns det som. Men bara att bita ihop, vila upp sig och ta nya tag nästa vecka då är det är en kortis å bara 3 arbetsdagar. Yeah! Men det löser sig alltid :) Nu slutar jag om 2 timmar. Ska bli chill helg med lite besök från Norr , Christina dyker upp sen vet jag inte heller om min kusin skulle komma ikväll med sin tjej? Det tror jag inte, men hade varit skoj.  Blir även att prova på nya Texas Steakhouse (föredetta Hugo) efter jobbet. Hoppas på en smakupplevelse av sällan skådat slag :) Grillat är godast ffs!!

Om man e välkommen dit så vankas det troligtvis lite party på Lördag.  Och blir det inget deppar jag inte över det, skulle vara skönt att ta det chill denna helg :)

Hoppas på att kläderna dyker upp idag me, fått mail om att sakerna har skickats iaf. Men mest troligt e nog att dem finns på posten på måndag. Tror det kommer bli succe :D

Kommentarer
Postat av: christina

Underbar helg med dig baby ;) Älskar dig <3

2009-05-17 @ 22:47:45
URL: http://chelscea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0