Hank , my lord !

Jag har ganska svårt för att följa nya serier och det tar alltid ett bra tag innan jag snappar upp om något e bra och om det faller mig i smaken. Var samma sak med Prison Break från början, tog nästan halva första säsongen innan jag orkade engagera mig o sen blev man fast - Som nu är inne på sista säsongen. En annan serie som precis börjat som vad jag vet är inne på Säsong 2 är den ur sköna serien Californication. Där e jag iofs oxå jävligt sent ute men ja, bättre sent än aldrig säger man väl? Handlar iaf om en halvt alkoliserad författare som mot sin vilja ungefär får flytta till Californien med sin familj, men som typ splittrats upp och han kör ungkarls knulla runt stuket me världens alla snygga kvinnor ungefär... Men det e egentligen inte det som e charmen i serien, utan mer atmosfären och så skön livssyn folk har :) Äsh, den e nice och jag ska köpa säsong 2 när den släpps i Augusti !!




- Hank ! skönast i stan...

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hank Moody är fantastisk!

2009-05-14 @ 22:59:04
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0