Sweet semester

Ok, nu börjar semester dra ihop sig mot sitt slut. Har spenderat som tidigare läst 1 vecka i Bulgarien, sen drog jag till Motala 1 vecka samt chillat hemma sen dess.. Varit sjukt bra väder förrutom nu i några dagar me lite regn. Riktigt nöjd me min semester annars, as skönt förrutom jävla massa migrän hela tiden.. jag tål uppenbarligen inte solsken :). Sen förr förra helgen va jag och christina älskling nere i Helsingborg för att hälsa på hennes kusiner. Det va festival och tripp till Danmark. Massa folk, massa solsken och halvdan kommersiell radio musik, men Arash va grym på scen :)

Återkommer inom kort me bilder från Bulgarien, men till dess får det räcka me Helsingborgs pix etc.
På återseende :)

Jag och stina på båten över till Danmark :) Tog typ 10 min kanske.Det va blåsigt på båten :)nya brillorna!Frank and lille Wiliam!
Babe + Svärmor !Happy face


Har 1 vecka kvar, får se om man kan fota fler spännande kort till dess :D
Min kära åker till Cypern på lördag så det kommer bli ensamt och tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Dennis

fan va jag älskar att det kom upp en blogg nu då ;) nice tischa! du måste ha large för min M sitter tajt! snygg är du hur som helst, specielt i kallsingar! ;) puss

2008-08-03 @ 15:16:48
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0