En apa som liknar dig...

Har förresten , ja inte hela dagen men nästan försökt få tag på gammal låt jag fått på hjärnan. Olle Ljungström - En apa som liknar dig. Herregud, jag fattar inte hur jag ska hitta den, ska man verkligen behöva köpa skivan? Låten e väl från 2000-2001 så skivan e inga problem att hitta. Jaja , jag letar vidare när jag kommer hem...

Jag är dina drömmar, jag är den som aldrig säger nej.
Jag är apan som liknar dig.
Jag är lyxvarianten, jag är färgen i filmen om ditt liv.
Jag är apan som liknar dig.








- Olle Ljungström

Kommentarer
Postat av: Dennis

Olle Ljungström är min idol så fråga om jag har låten annars? ;)

2008-06-19 @ 13:48:39
URL: http://dennisklarin.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Bra att du hittade låten .. den var bra !



//Mor

2008-06-30 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0