Wanted

Då var man på bio igen då. Alltid lika trevligt måste jag säga, även om filmen är bra eller inte tycker jag ett bio besök alltid är underhållande. Så i fredags bestämde jag och christina oss för att svulla lite indiskt och gå på bio. Det blev den nya filmen Wanted så jag va faktiskt på Sverige premiären, häftigt som fan.. ehmm...

Bra film , snygga effekter, lite halvdålig story - men eftersom det va på bio så va dem coola action scenerna tillräkligt för att få ut nått av den. Lagom lång och sådär, hyffsat värt att lägga 95 kr på (lr i mitt fall en bio check)..





Angelina Jolie spelar en av huvudrollerna..  :)

Betyg: 3 av 5

Kommentarer
Postat av: Dennis

Yes, visst va den bra :) såg den för ett tag sen :P Go, Angelina go!

2008-09-15 @ 22:39:00
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0