Jävligt chill dag + lite nya kläder

Helt okej dag asså här nere i Småländska skogarna! Gick upp och joggade tidigt typ nån stund efter Patrik gått till jobbet, det va inget vidare skoj idag faktiskt - Fått sova på en sån där uppblåsbar madrass, haha helt sjukt ont i ryggen men har gått över nu. Tror jag tar soffan inatt faktiskt, om Basse kan släppa den :). Annars blev det lite lunch på stan i Älmhult sen gled runt och skulle köpa en tröja hade jag tänkt. Har tyvärr knappt haft med mig några vettiga kläder ner, blev så stressigt i onsdags. Hur som helst så hitta man inga kläder, skitsamma! Sen stack iaf Pat tillbaka till jobbet och jag och Basse satte oss några timmar på Ikea och fika - Riktigt soft! Sen blev det bad i Möckeln precis nån km utanför, minst 22-23 grader i vattnet... inte som vättern hemma direkt :)

Nu har jag precis svalt en hamburgare som vi grillade utanför och haft besök av Patriks granne, riktigt trevlig! Och blev tvungen att beställa två st nya T-Shirts! Som jag tycker e riktigt fina! Hoppas man hinner ha dem något innan sommaren e slut :) Ska visst va soligt till söndag nu iaf. Halleluja att jobbet börjar på måndag då :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0