Tjapåreh !

Hej mister blogg :) det va ett tag sen vi hördes av nu! Jag ska försöka besöka dig mer nu haha. Ok! Tänkte bara berätta att jag har försökt börja bli en bättre människa, sundare. Har börjat dem två senaste dagarna med att dra och jogga och simma i råssnäs, så sjukt uppfriskande och nice att börja dagarna med det! Framförallt idag.. shit va gött det va, kom precis därifrån för 5 min sen. Ska verkligen försöka fortsätta med det även när jag börjar jobba, får se om jag orkar gå upp så tidigt som det krävs... :)

Sitter och väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara, håller på att tvätta lite sängkläder, pallar inte sova i svettlukt längre hehe :) Sen blir det lunch på stan med Robban! Troligtvis drar jag ner till Älmhult och Patrik imorrn, tror att Andreas skulle hänga me. Kan nog bli en trevlig avslutning på en annars helt OK semester. Eftersom det inte har hänt så mycket på semestern så känns den ovanligt lång ! Inte fel alls !!

Måste väl även tillägga att det hänt massa tråkigheter mellan mig och min tjej.
Aldrig roligt! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0