Sommar

2 veckor kvar till semestern känns väldigt nära men oxå väldigt långt borta! Sommaren har gjort mig väldigt trött , jag orkar inte ta tag i ett skit nu för tiden, är trött på jobbet och kläder och tvätt ligger i stora högar hemma. Har press att prestera på jobbet oxå, men fan .. damn, nej för slapp.

Lite gnäll där, men midsommar var iaf ett litet glädjeämne med god mat, dans och öl. Massa trevligt sällska och ja, nej det va toppen! Hela helgen va nice. Nu till denna har jag ingen aning om alls vad man ska hitta på... helst gör jag ingenting, fast vet hur jävla rastlös jag alltid blir. Vi får se! Christina ska iväg på massor fester i Stockholm så antar att jag håller mig nere i Motala iaf.

Happ! Finns väl ingen risk att jag skriver här mer i sommar?
SÅÅ Glad Sommar gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0