Prylbög

Jag älskar prylar, jag älskar prylar nästan mer än livet själv, nej riktigt så illa är det kanske inte. Men jag älskar att läsa om nya prylar som kommer, jag älskar att pilla på mina egna prylar (hmm det lät lite weird? haha). För inte allt för längesedan köpte jag en ny telefon, egentligen onödigt men jag ville ha den, det va en riktigt vacker pryl Sony Ericsson W660i. Det va heller inte allt för längesedan jag köpte våran nuvarande Plasma 42 tum men nu har jag bestämt mig för att införskaffa en ny LCD Sharp 46 tum ist och byta ut den och slänga in den gamla plasman i sovrummet ist, extremt lyxigt om jag får säga det själv och soft.. Ser jag faktiskt fram emot, blir nog av till hösten/vintern. 

Har slutat att handla dyra kläder och siktar in mig på prylar ist, för jag älskar ju prylar det sa jag kanske?. Vann ju ett Playstation 3 från jobbet som jag haft mycket skoj med, har dock inte orkar lära mig hur allt funkar än med media servers etc etc, älskar skiten men orkar inte sätta mig ner och lära känna henne/honom ;). Hoppas bara det dyker upp fler och bättre spel snart, äger inga än förrutom en Blu-Ray film.... ah just det Blu Ray det e grymt, shit det e riiiktigt grymt det e verkligen framtiden redan här !

Grymt nyfiken på det nya True HD Surround formatet som kommer, inte läst mycket om det kan inte ett skit men det måste väl vara bättre än det äldre DTS, Dolby Digital etc.

Äsh , ska inte jiddra mer om prylar. Ska bara tillägga att på fredag hämtar vi bilen :)

              

Kommentarer
Postat av: Malin

Att du är en prylbög det visste jag redan Johan ;)Nu ska jag försöka masa mig ur din maffiga soffa o ifrån din vräkiga tv, och bege mig iväg till Södertälje snart.
Lycka till med bilköpet!
Puss o kram

2007-08-22 @ 15:12:31
Postat av: Patrik

Jag skulle med vara prylbög om jag hade råd :) Och ni, det ska vara CIVIC TYPE-R o inget annat trams :)

2007-08-22 @ 17:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0