The Darkness

Älskar faktiskt när vi går mot mörkare tider, det är jävligt chill att bara koppla av hemma i sin lägenhet med lite god mat, nån soft film på TVn och trevligt sällskap av nära och kära ! Jag har en känsla av att den här hösten och vintern kommer bestå av jävligt lite festande och väldigt mycket avkoppling. Framförallt nu när svärfar köpt ett utomhus spa bad.

Låg och chillade i det i helgen. Kallt i luften, varmt i vattnet, bubblor på ryggen och hållare på drinkar om man så vill. Kan int bli bättre. Men man orkar bara med 1-2 timmar, annars blir man helt mör i kroppen =) Lite som bastu, men mer utdraget. Softigt.

Tänkte slänga in lite bilder här som jag tog med Stina digitalkamera, ganska suddiga och dåliga men va fan jag måste ju fylla varje blogg med nån/några sorts bilder? Dessutom har vi en väldigt chillad lägenhet som jag trivs i framförallt på vintern!

       


Kommentarer
Postat av: Dennis

Visst är det soft med lite mörker ibland! :) och visst har jag alltid vart en kung i köket, självklart! och jag tyckte faktiskt att 1408 va bra! :)

2007-11-01 @ 13:00:46
URL: http://dennisklarin.blogg.se
Postat av: charlotte

oh vilken snygg vas ni har på sista bilden!!
Finns den å köpa nånstans?
kramc

2007-11-27 @ 13:08:35
URL: http://charlottelottie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0