Kickoffen Göteborg 2007 !!

Ok Ok. Nu så, nu har man hunnit samla sig några dagar efter den hektiska helgen som jag och mina ungefär 25-30 andra jobbarkompisar spenderade tillsammans i Göteborg - Sveriges vackra framsida. Hektiskt va det verkligen!

Tog tåget ner på lördag morgon tillsammans med chefen. Åt lunch ihop på tåget, en riktigt god lunch för att vara bisto på ett tåg dvs lasagne - bröd - mineral vatten , intressant right ! Kom fram runt 13.30 tiden drog till hotellet och checkade in , alla andra hade redan kommit fram och gjort sig hemma där eller vad man ska säga. Rummet va riktigt fint, fräsht hotell.

Började med att samlas i hotellets vinkällare, dem hade som en konferanslokal där vi samlades som sagt och mest snackade skit, snacka om hur bra det går för företaget, hur många försäljningsrekord vi har slått jämnfört med andra bolag i samma branch som oss osv. Samt kanske presenterade det viktigaste - höstens säljtävlning som består av en lååång weekned i en av Europas vackraste städer , Bulgariens huvudstad - Budapest! Väldigt fint verkar det vara, bra drag, billig shopping etc. Blir i slutet av Nov för dem säljare som når målet , ska göra mit bästa för att hänga på !

Begav sig efter det till Göteborgskontoret där vi hade lite invigning av dem nya lokalerna, drack lite skumpa och åt frallor hehe. Dem hade fått ihop ett nice kontor, såg bra ut men jag e övertygad om att när vi öppnar i Stockholm kommer det bli grymmare , on top of the world, top class !

Sen hände väl dagens höjdpunkt då vi åkte RIP båtar , det e liksom grymt snabba och lätta båtar, plastbåtar med luft på sidorna eller hur jag ska beskriva, går i toppfart 40 knopp ungefär 70-80 km i tim - låter nog inte så mycket men ute på havet där vi åkte runt i dessa fartmonster så e känns det jäääävligt fort , tyvärr va vädret lite dåligt och väldigt stora vågar så han våga bara ligga irunt 30 haha men det kändes i hela kroppen, mage och rygg men det va en cool upplevelse !!!

Kvällen avslutades med god mat, show samt lite utgång i Göteborgs nattliv! Några gick dit, andra hit etc etc va ingen direkt ordning men det va nice trevlig kväll och skön morgon dagen efter med den godaste frukost buffe jag någonsin stoppat i mig ! Det är underbart att bo på hotell , I like it veeery much!

        
       

Kommentarer
Postat av: maria

Grym bloggen gubben, måste ja säga!! Å så lite kul att jag fick äran att vara med : )Ja kan säga att ja har blåmärken på rumpan från RIB båtarna... Nu börjar ja känna mig normal...
Peace gubben!!

2007-09-05 @ 15:14:24
Postat av: Yvonne

Vilken kanonhelg !
håller tummarna för att du vinner resan ...
LYCKA TILL !!!!

2007-09-05 @ 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0