old boy

Idag fyller jag 25 år. Jag ger mig själv ett grattis! Idag kommer jag nog inte fira något blev mer igår med tårta, kladdkaka och lite pressenter. Fick av Christina pressenkort på SPA  där jag ska få lite massage och avkoppling ser jag fram emot samt av svärföräldrarna ett pressentkort på 500 kr på H&M , passar perfekt behövs alltid nya kläder. Samt av far min hela 15 körlektioner som va väldigt fin pressent!

Jag är nöjd, känner mig inte gammal men jag tycker det e jobbigt att bli äldre. Får hoppas att det för mer positivt än negativt med sig :)

Kommentarer
Postat av: yvonne

GRATTIS Gubben på 25års Dagen !!
Hadde velat varit hoss dig idag ..
Älskar dig
Puss o Kram
Mamma

2007-09-24 @ 13:16:46
Postat av: yvonne

Det finns något i en Kram
Den vårmer om hjärtat, den välkommnar oss hem
Den gör det lättare att skiljas åt
En kram är ett sätt att dela glädje och sorg
eller ett sätt för en vän att vusa att dom
gilla dig
för att du är du
Kramar är till för alla som bryr sig om från
mamma till din granne eller din Nallebjörn
En kram är något fantastiskt
Den är perfektar sättet att visa något
Att visa kärlek är svårt att uttrycka i ord
Det är underligt vad en kram kan göra för välbefinnandet
Den fungera överatt och på alla språk
Kramar behöver ingen utrustning reservdelar
eller batterier...
öppnar bara dina armar och ditt hjärta
Låt denna kram fortsätta ..
Du har fått en STOR KRAM idag
Kramizzar Mamma

2007-09-24 @ 13:33:52
Postat av: Dennis

Grattis som fan i efterskott! :) pusspuss

2007-09-25 @ 11:08:48
URL: http://dennisklarin.blogg.se
Postat av: Alexandra

Grattis i efterskott din gamle get! Hoppas du hade en härlig födelsedag!
hälsningar Alex!

2007-09-27 @ 23:29:17
Postat av: Christina

Min älskling har blivit gammal ;P Love you my babe

2007-10-07 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0