Födelsedagstider

ah vi blir bara äldre och äldre, jag har redan 30 års kris men som tur är har jag 5 ÅR kvar till dess, lr närmaste bestämt 4 om man vill se det så :). Idag fyller mina äldsta polare Patrik och Robert 28 bast varddera, stort grattis till dem två pensinärerna !  Samt imorrn fyller min älskade Christina 23 år , självklart stort grattis till henne. Får ta och fira henne redan idag och inte i helgen som det va bestämt eftersom jag drar till Göteborg på fredag och vidare till tyskland så jag antar... grattis till mig med :)

Kommentarer
Postat av: catrin

alla fyller på en gång =) Jag har de flesta av mina vänne & familj utspridda.. en varje månad nästan, förutom på sommarmånaderna

2008-08-27 @ 13:06:41
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0