GETING INVASION!!

Tänkte jag skulle ta den här dagen i akt och städa lite och eftersom det är varmt så vill man ju gärna ha fönstrena öppna, men istället då för att göra det man ska får man springa och JAGA massa getingar istället :). Jag är inte direkt förtjust i dem små liven så ser jag nån så dödar jag den direkt så slipper jag gå och tänka på det mer. Har räknat lite på det , men jag har säkert dödat mellan 10-12 st bara på 4 timmar under den tiden jag städat och fler ler det bli, nu har jag dock stängt dem flesta fönstren och svettas pga av värme ist för jakt :D. Tänkte att Ok, om jag öppnar toalett fönstret iaf där kommer det aldrig in nån så får jag in lite luft - men ICKE , så fort jag öppna kom det in 2 st :) . Dem har span på mig, dem vet vad jag gör, attacker så fort dem får chansen, in ska dem bara. Fan vad humoristiskt.. !!! 

Nåja. Nu har jag städat klart, tänkte duscha och åka och äta lunch.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du ärla Go äller

Kram

// Mamma

2008-08-16 @ 12:52:15
Postat av: Dennis

Getings! und bajs, und bajs!

2008-08-16 @ 23:31:52
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0