Fixa och trixa

Den här semestern har väl kanske ja, inte bara bestått av sköna, avkopplande stunder. I Bulgarien fick jag plånboken stulen me pengar, kontokort etc men det löste sig dock bra, det kostade väl 300-400 totalt att få den stulen men ja. Samt krockade me bilen nån vecka efter i Motala :) herregud, trodde jag skulle åkt på minst 15.000-20.000 kr att fixa skiten, det hade det nog iofs kostat oxå om det blivit fixat hos en citroen verkstad, men Stinas farsa e skit händig så hjälpte mig me allt.. jag fick köpa delarna själv så knåpa han ihop det =). Det e inte 100% färdigt än, men bilen e körduglig fast behöver egentligen byta motorhuven samt stötfångaren och helst AC´n sen oxå... men får bli i framtiden det!!




- Motorhuven e inte riktigt så som den skall vara, men höger lyset e iaf fixat numera och stötfångaren hänger inte och dinglar. Alla märken som kom från den lilla krocken har jag dessutom målat över me lite svart plast-spray-färg.





-  Hela högersidan hängde egentligen i marken och lyset va snett och allt såg allmänt skadat ut, men nu ser det riktigt hyffsat ut. Syns väl lite att det e mattare färg det jag sprayat, fast det håller :)





- Kände även för att "pimpa" skrället lite me, slängde på en ram för reg skylten i aluminium som jag tycker blev riktigt snyggt!





- Samt en het bild på mig :D


Kommentarer
Postat av: Dennis

Klantskalle :) men ser ok ut nu igen i alla fall! Och du är såklart lika vacker som vanligt!

2008-08-09 @ 17:54:24
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0