Snart tillgänglig igen

Har varit utan min mobil och abonnemang sen 2-3 veckor tillbaka. Så har suttit och väntat på att jag skall få mitt nya sim kort från Telia. Hade självklart skaffat det tidigare om det inte varit så att jobbet ordnat ett super billigt abonnemang åt mig och alla vet ju hur sega Telia är på att få saker gjorda :) Men på måndag den 15e är porteringen iaf färdig och abonnemanget öppet för att använda.

Behöver oxå en ny mobiltelefon. Lutar åt den Sony Ericsson T700i. Liten, tunn, extremt lätt, snygg och bra kamera, snabbare 3G än vanligt osv. Dessutom till ett ruskigt bra pris. Frågan är om jag skall ordna den från katching eller från jobbet? Finns tyvärr inget pris på den helt än, men verkar hamn på runt 2200.



Snygg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0