Spel fredag

Christina hade stuckit iväg på kryssning med sina tjejpolare , tycker det e helt okej att man åker iväg utan sin sambo ibland för att roa sig så hoppas hon fick en trevlig kryssning, ska hämta henne snart. Men då... blev ju jag kvar ensam hemma så jag tog och bjöd över Mickael en gammal jobbarkompis (slutade iofs för bara nån vecka sen) men vi har haft kontakt efteråt. Han e en riktig spelnörd som jag så vi satt och lirade Resistance 2 hela kvällen, Co:op , deathmatch, team deathmatch.. Så sinnesjukt roligt , döda döda... och ja, bli dödad själv =) Tror jag kom typ sist i var ända match. Fast man måste inte vinna för att ha roligt hehe. Trevlig kväll även om jag saknade närhet när jag sen krypte till kojs, fick sysselsätta mig med en film och äggmacka frammåt natten istället.

Känns iaf skönt att vakna upp idag lördag helt nykter och inga bakissmäll känslor. Kanske man kan fungera som en vanliga människa den här helgen. Fast jag är inte helt nöjd ändo, för la märke till att det mystiskt har dragits 1070 kr från mitt konto... jag kollade upp det, visade sig vara från Stockholms Taxi och det drogs i förr går, me njag åkte inte med dem förrens 2 veckor sen. Dessutom så e jag säker på att jag drog med mitt andra kort, fast måste ha provat båda så verkar h blivit dubbel faktuerad för den taxiresan, ska jag fan kolla upp på måndag!!




Man VS Aliens (ovanlig story va?)

Kommentarer
Postat av: yvve

såg ut o va ett väldigt kul spel de där alien spelet

2008-12-06 @ 19:35:02
Postat av: johan

ja yvve det e toppen, så om du äger ett ps3 så är det helt klart värt ett köp :)

2008-12-08 @ 10:28:26
URL: http://mrtex.blogg.se/
Postat av: yvve

nejs gör ju ikke det tyvärr.. men är lite trögt att spela så med.. gillar nog mer o spela på datorn.

2008-12-11 @ 16:36:46
URL: http://littlemissvixen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0