Shoppingspree!

Nej det var på tiden men nu har jag investerat i lite nya kläder, känns soft, känns bra :)
Brukar göra så att jag köper mycket på en gång istället för att små shoppa lite då och då, så nu blev det en del. Vissa gejjer på rea, vissa grejjer på ord. pris. Skitsamma, jag e värd lite nytt :) Egentligen inte, för har fan inte råd, men man får ta sig. Fin till sommar ska man förhoppningsvis bli iaf! Sen tänkte jag dra in till Skopunkten och hitta ett par nice shoes för 199 kr..

Slänger in några pix på dem nya inköpen.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Riktigt riktigt fint ;) Kommer se super stilig ut i sommar!

2008-06-13 @ 11:51:59
URL: http://dennisklarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga kläder kanon ...



Mor

2008-06-13 @ 14:32:39
Postat av: Christina

Du e så fin i dina nya kläder älskling, love you baby

2008-06-25 @ 11:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0