Helg i Motala

Stack ner till Motala efter jobbet i fredags med Stina. På fredagen hann man inte med så mycket förrutom lite tv tittande hos mor och sömn. Vaknade hyffsat utvilad, åt lite nyttifrukost och begav sig in till stora metropolen Motala. Gled runt , träffa Patrik och Emelie , mot bolaget, mot Mattias för fest där det va runt 25 pers , live musik och massa god mat. Det va tänkt att vara kräftskiva men jag diggar inte sånt så hade tagit lite take away från en Tai Restaurang, mucho godare. Asså, det va en riktigt soft fest, trevliga människor och inte allt för mycket fylla.. jag va faktiskt (kryss i taket) den mest nyktra (minst fulla kanske är rätt ord).. hehe :D. Blev senare lite bråk så Mattias slängde ut alla , så folket hamna på Harrys förrutom jag, jimmy och Carro som stanna kvar och basta och bada lite ist (skit kallt).. Christina har jag inte nämnt, men hon låg däckad mestadels :). Söndagen bestod av lite illamående , frukost på Ströget samt kvällsmat på Olearys.. Slängde i mig en sallad så blev inte för tungt :)

Ahapp. Trevligt att hälsa på lite ibland, speciellt att träffa alla vänner, lr dem som orkade umgås åtminstone :). Får se när det blir Motala igen men kanske nån gång i Oktober?

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hoppas ni hade en fin helg i motala, men det låter det som om ni hade, lite brist på Dennis då såklart. men ändå! Så du är tillbaks på jobbet och sliter nu antar jag? Ha det fint så hörs vi snart!

2008-09-09 @ 10:34:57
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0