Hemmabio när den e som bäst!

Appropå Göteborg. Den var inte bara pga av att jag och stina skulle umgås som vi åkte dit, utan även att träffa en gammal kollega och vän Sammy. Vi tog några öl, gick på restaurang men framförallt så fick vi se hans hemmabio rum som han byggt upp i källaren. Riktigt häftigt må jag säga det är ju sån hemma underhållning man ska ha. Sätta upp en fet skärm på väggen, hänga upp en projektor i taket... lägg till 5-6 riktiga feta högtalare me trevlig sub sen e det kirrat.. :) Man kanske ska ordna ett vettigt rum först, gärna så mörkt som möjligt! Jag kommer helt bombsäkert garanterat göra samma lösning när jag köper hus! You can count on that mister!!







Sit back and enjoy the show !

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja de där bio rummet var väldans nice, bättre bild och bättre ljud en en bio... Ser fram imot vårt hus älskling ;P

2008-10-02 @ 09:11:47
URL: http://chelscea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0