Prison Braek

Brukar aldrig orka med att följa tvserier alls, det tar för lång tid, svårt att hinna med och hänga me i storyn, men Prison Break e helt enkelt den bästa serie sen The Pretender i början av 90-talet :) Har sett hela säsong 1, säsong 2 och halva säsong 3 på TV , men har tyvärr missat andra halvan av säsong 3 och säsong 4 har redan börjat i USA. Känner att jag glömt för mycket för att kunna börja se nu igen så va och köpt hela säsong 1 på DVD box idag, så bara att börja se från början igen. Sen finns redan säsong 2 ute och säsong 3 släpps på 23e Sep i Sverige. Verkar bli en Prison Break höst..

Hoppas jag tycker serien e lika bra nu som för 1-2 år sedan... :)





Michael på bild med sin dödsdömde bror...

Kommentarer
Postat av: Dennis

Yes nu är min älskings johan hemma igen! Äntligen lite kommentarer i min blogg igen ;)



Borde nog med se Prison break, för alla verkar ju älska det. Gillade inte amerikasnka serier förut, men nu efter att jag följt Heroes, Califiniacation, Eli Stone, Dexter och det där så har jag nog insett att jag tvärtom älskar dom!

2008-09-03 @ 17:18:56
URL: http://dennisklarin.blogg.se/
Postat av: Johan

Nej samma här. Men jag pallar inte följa för många så Prison Break passar mig bra , lr både ja och nej eftersom man måste följa den för att hänag med i storyn.. Vissa serier är ju ett nytt avsnitt varje gång som inte har med tidigare avsnitt att göra :).

2008-09-04 @ 08:29:53
URL: http://mrtex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0