Svammel från en trött själ

Idag har jag precis som vanligt haft en ganska seg dag på jobbet, men efter 5 år i det här yrket så är man van, man tjänar ju trotsallt pengar och med ett jävla lägnhetslån och billån så är jag tvungen att härda ut och jobba på! Men det är ok, för imorrn får vi en ny kollega ska bli trevligt. En tjej för en gångs skull. Ska verkligen bli trevligt med lite ny energi här på kontoret! Slutar om 50 min då ska jag hem och...

...Kolla på Sony's presskonferans från gamescom spelmässan i Köln, Tyskland som börjar 17.30. 3 timmar långt med en massa olika utannonseringar. Kanske ett billigare ps3? Kanske kommer ps2 få något nytt? Vad kommer hända med PSN (playstation network)? Många tror att PSN kommer bli en betaltjänst som Xbox Live och jag är faktiskt en av dem som oxå tror det, men då får fan Sony se till att åka på innehållet, uppdatera oftare för att det ska va värt att betala för. En 50 lapp per månad skulle det ev. vara värt kanske? Vi får se ikväll :)

Anledningen att jag är så jävla trött idag är för att jag fick besök sent igår kväll av en polare, bara låg och snacka typ halva natten om allt och inget. Bara ventilerade en massa tankar och funderingar kring livet, kärlek och vad vet jag allt ? Det va trevligt och tröttsamt tillslut hehe. Samt drog filmen Crank 2 haha vilken skön rulle, Stackars Chelios. Orkar inte gå in så mycket på handlingen men snubben behöver ström för att få sitt hjärta slå... och ja... thats it :)




Nån snodde hans hjärta, don't mess with the Chelios :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0