Back 2 work

Hej!

Det här är mitt första inlägg jag skriver. Jag tycker själv det är en ganska cool grej det här med bloggar, för man kan blogga om precis vad som helst, det kan vara änns egen dagbok som jag har märkt att dem flesta använder sin blogg till. Det går även bra att ha för att debattera med etc. Jag får se vad jag ska använda min till, jag tror inte jag kommer skriva så ofta men ibland sådär.

Just nu sitter jag hemma på mitt s.k "jobb". Säljare saker lite som en kundtjänst aka säljare. Ah, svårt att bestämma mig för vad jag är. Idag känns det hur som helst ganska tufft, har förlorat självförtroende att göra dem där affärerna som behövs, har inget flow, nothing, I can't do this anymore känns det som. Funderar på att söka ett nytt jobb, kanske något helt annat eller liknande? Kan åtminstone kolla runt vad det finns.

Förra veckan hade jag semester, sista veckan av fyra riktigt sköna semester veckor. Jag tänkte att jag slänger in en bild lite längre ner på sidan för att visa hur skön semester jag haft. Det som väntas nu är väl julen och nyår som i år blir långledigt för dem flesta. Blir antagligen två veckor ledigt för mig där, kan det bli mycket bättre? Förhoppningsvis har jag även körkortet klar tills dess, appropå körkort så håller jag på förfullt nu... Jag är säker på att jag har kortet inom 2-3 månader. Helt bombsäker t.o.m. Sen blir det kanske en bil, beroende på vad man har råd med, om man bytt jobb, står man ut med sitt nuvarande och kämpar på och visar att man egentligen är kung på det man gör? .. mjaaa...



Fuck, blev sjukt mycket jobbsnacka nu men jag lovar att det ska bli ändring i framtiden, får blogga om något mycket roligare.

ps. jag har ett ganska bra jobb egentligen, det e bara jag som är gnällig och bekväm ds.

Peace up!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Fri och lycklig i tankarna och hjärtat. Är så skönt man ej behöva känna att man är anklagad hela tiden . så skönta att man ej har en flisa i ögat som hindra en att se verkligheten . Fri att se alla fina ting som finns i vår underbara värld. Tänka vad skönt om människor kan se sin egna flisa som hindra dem att se verklighetens sidor innan dom börja se ner på folk och talar om hur dåliga dom är . så skönt att flyga igen och se vårlden med nya ögon och mål i livet .Man flyger med bagaget som är en vägvisare i livet vad som är rått o fel och ibland hände det att man landar på fel plats men då har du fått mer bagage som får dej att se och vakna med klara ögon
Mamma

2007-08-28 @ 07:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0