Glädje och trollskogar...

Idag känner jag mig uppåt, första dagen på jobbet och jag har faktiskt lyckas få in tre, TRE st hela affärer på 600 kr herregud. Såhär bra start på en dag har jag inte haft på två veckor eller ja , sen i slutet av juni. Jag är så sjukt trött på att jobba hemma , men när det går bra så inser man hur skönt man har det egentligen. Slänga in några affärer sen bara koppla av, sen slänga in några till - när saker o ting funkar så ere inget svårt.

I eftermiddag tänkte jag baka ihop en pizza till min kära sambo och hennes lilla syster som numera bor hos oss eftersom hon pluggar och det blir närmare att pendla. Fixar en kebabski pizza med lite skinka, tomater, ost etc på. Blev grymt gott sist iaf. Gick fan upp 3 - 4 kg under sommaren så detta får la bli det sista gott man äter på länge (ja säkert då??)

Förrövrigt så rullar bilen på riktigt bra, provkörde den i fredags efter jobbet en runda lite busigt sådär eftersom jag faktiskt inte får köra än :) En sån grej gör att man sätter sig och råpluggar en stund för att fixa körkortet ännu snabbare, och kort därefter baah åååhhh suckar djupt och inser hur dö trist det är med teori , its dead boring men man måste göra skiten.

Måste köpa ett nytt spel ! Folklore, ett nytt Ps3 spel (som inte släppts än) laddade jag ner demo på , va grymt mysigt och härlig atmosfär. Man sprang runt som i en trollskog och absorberade krafterna från alla badguys man hittade och kunde använda dem som magi-medhjälpare - soft beskrivning? Nåväl , det kan mycket väl tänkas bli det första PS3 spel jag införskaffar när det väl släpps.

Folklore that is !


image11

Kommentarer
Postat av: Yvonne

hej johan ! kul att det har gått bra idag . och du var ute och testade bilen .. hoppas du snart får ditt körkort .. så du kan känna dig mer fri och köra iväg en sväng .. Lycka till med Pizzan till Stina o Elinor ..smaka säkert jättegott ,
Kram ! Mor

2007-08-27 @ 16:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0