Kick off - före

Av nån anledning så känner jag mig så anti idag, anti allting. Vill bara vara hemma hela kvällen och helgen och koppla av, basta bada kanske och bara chilla. MEN ist, så måste jag åka upp och träffa chefen efter jobbet (vet inte vad han vill, typ ge mig ros eller ris för goda/dåliga insatser, vi får se haha) samt imorgon bitti dra ner till Göteborg för lite höst/vinter kickoff med jobbet. På schemat står lyxmiddag på Plaza Elite hotel, fotografering (för dem som inte gjorde det sist i London), åk tur i racing båtar, konferans samt lite valfritt chill på kvällen. Jag antar att dem flesta kommer dricka sig lite lulliga och ta sig ut på stan? Får se vad jag gör, kanske följer strömmen och gör detsamma. Annars har dem säkert någon mysig pool eller jacuzzi man kan koppla av i. Jag kommer ta med kamera verkar det som så uppdaterar med lite nya fräsha bilder efter helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0