The Black Panther!

Nu är man bil ägare, det har jag aldrig varit förr det känns lite märkligt. Det är jag och stina som köpt en bil tillsammans, herregud det känns lite overkligt och jag som inte änns har mitt körkort än men det är en jävla morot att plugga hårt och klara av teoriprovet som är om drygt 3-4 veckor , sen ere bara att köra upp !

Hämta den igår torsdag efter jobbet i Örebro, snubben va jävligt less över att behöva sälja och har skött den pedantiskt så blir väl att vi hör av oss om ett tag och berättar att vi sköter om hans gamla pärla fint ;)

Det är en Volvo C30 2.0 Turbo Diesel 07a.
Största paketet Summum, i stort sett fullutrustad, läderklädsel, sänkt sportchassi, nice fälgar etc. Den går grymt bra va ute och körde lite igår och lär väl ta en tur idag med. Kommer inte bli billigt att ha bil , men det lär det förhoppningsvis vara värt ;)

Här kommer några smakprov på den svarta pantern :D

       


Kommentarer
Postat av: Dennis

Shit vilken lyx! De är snygga C30 faktiskt! grattis till bilköpet då lilla man!

2007-08-26 @ 17:36:13
Postat av: Alexandra

Oh den var riktigt fin! En godkänd volvo från min sida ;D Plugga på nu! mvh/alexandra

2007-08-27 @ 13:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0