En grön jul 2007

Skönt med jul, skönt med en massa ledighet och mat. Nu börjar lovet ta slut bara nyårsafton kvar som kommer firas antagligen i Motala dit jag och stina glider imorrn, ska ringa Patrik ikväll och stämma av lite mer först så får vi la se sen!



Förrövrigt så fick jag riktigt fina kläder i julklapp av tomten, samt lite finsaker, väska och slipsar. Tror inte jag såg så nöjd ut, men det va jag :) Klart man är, det är man alltid faktiskt. Annars tror jag att dem flesta av klapparna jag gav blev folk nöjda med, verkade så. En jacka, våg, presentkort hit och dit etc etc... samt en stor feting tavla på mig och stina att hänga på väggen sen... bidde fint! Stinas syrra Elionor gav jag och stina ett Singstar spel till... mycket nöje... (lägger in lite bilder från jul afton och jul dagen)



Kommentarer
Postat av: yvonne

Mmmmm det var en jättemysig Julafton
åååå vilka julklappa "Wow"
jackan jag fick..
och Stina som klippte mig och
gjorde slingor blev jättefint
m.m
och när vi badade jazzusi dan före Julafton ...
det var nog årets höjdpunkt .. sååå skönt

Många Kramar
// Mamma

2008-01-02 @ 22:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0