Lugn och skön helg !!

Fredag,
jobbet rullade på bra, haft en riktig skön vecka utan chefen på plats och presterat riktigt bra. skönt dock att ta helg. Stina hade gjort skit god mat , kykling , klyft potatis o massa goda såser etc. Iofs jag hade hjälpt till lite med kyklingen men det va inte mycket =) Riktigt gott iaf. Mätt och belåten slängde vi oss i soffan och kollade på Idol Finalen mellan Kevin och Alice. Vi röstade självklart på Alice för hon e bäst... men det blev Kevin som vann, han e me bra!

Lördag,
Så jävla skönt att vakna upp utvilad för en gångs skull!
Hela dagen va vi barnvakt åt vårat gudbarn William och hans äldre bror Philip. Gled in till Södertälje där det va massa tomtar o jul stök i stan. Det e trevligt med jule tider att det inte e så mycket snö bara :/. Blev dock inte så mycket shoppade mest mat o strosande. På kvällen drog vi en förvånadsvärt dålig uppföljare i form av Narnia Prince Caspian. Hade väl inte förväntat mig något storartat. Tycker filmen började skit bra men det blev bara för mycket mot slutet...

Söndag,
Sina har varit på jul shopping hela dagen men jag avstod. Så har tvättat min och hennes bil istället, samt lagat lite mat inför nästa vecka. Blev 3,5 matlåda... perfekt! Bra nu i fattiga tider :) Sen krossade jag Dennis i Warhawk hehe... =) nej då, men vi körde mest tillsammans. Riktigt guld lir det där Warhawk... skit skoj !!!  Nu ere dags att dra ut till skogen o äta lite pastagratäng med Stinas o hennes föräldrar har ju faktiskt ganska tom mage..

Hörs!!


Kommentarer
Postat av: Christina

Mysig helg vi har haft baby ;)

2008-12-15 @ 18:38:23
URL: http://chelscea.blogg.se/
Postat av: Johan

Yeah den va riktigt nice faktiskt!

2008-12-16 @ 12:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0