Onödig blogg

Här sitter jag på jobbet som vanligt det är bara då jag har ork och lust att blogga, dagen rullar på, lite små trött i skallen. Tycker alltid eftermiddagarna är värst - svårt att fokusera helt. Men men ,  jag tänkte bara berätta att jag känner mig positiv inför vår och sommar, inför ett fortsatt 2008.

Ser fram emot då jag ska lägga in nya högtalare i bilen.
Ser fram emot sommaren!
Ser fram emot Sol & Bad!
Ser fram emot Semester!!!
Ser fram emot att....jada jada jada...

Förresten så vill jag hylla internet handeln , jag älskar att handla på internet. Det är en trevlig sysselsättning. Halleluja för internet handel !!

Kommentarer
Postat av: yvonne

Se framemot att jada jada jada ?? "Carpediem"
Hmmm får nog inhandla en uppslagsbok......

Kramar
//Mor

2008-03-04 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0