Glada tider

Känner mig ganska nöjd med varddagen nu för tiden faktiskt, vet inte vad det är men känner mig som en ny människa. Igår var jag t.ex ute och joggade "hela" kanalbanken , det är 4 km och klarade det typ utan att stanna en ända gång, first time ever det kändes bra. Ska börja träna nästa onsdag så ska försöka bygga upp lite kondis :). Tänkte kolla efter jobbet om dem har lite tränings gears på Team Sportia annars blir det att beställa online.

Lägenheten är ju köpt nu oxå som sagt och jag hoppas jag och farsan kan åka och köpa målarfärg samt allt som behövs för att fina till den, kanske får jag ett samtal av han ikväll? kan väl hoppas :) Har iaf bestämt mig för att köra vitt (har en känsla av att jag redan skrivit detta hm).

Fick hem alla kläder jag beställt igår oxå (väntar iofs fortfarande på två st), jag är sjukt nöjd! Jag älskar verkligen Crooks & Castle, dem har verkligen världens bästa fit på sina kläder, sitter som gutet asså!! Perfekt! Caliroots rules!! Tänkte väl försöka hitta mig ett par nya jeans till hösten me, men byxor e inte lika roligt :).

Måste åka upp och hälsa på Christina i sin nya lägenhet sen oxå! Tror det kommer bli skit nice där, hon e typ världens bästa inredare :)

Blir visst mycket babbel här :)
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0