Kräftskiva och rajj rajj

En otaggad Johan åkte ut till Tjällmo lite utanför på landet för att rajj rajja lite, grilla och umgås med Dennis och lite andra vänner. Riktigt trevligt, super trevligt of course! Grogga lite fint på Vodka, åt gött kött och lekte jag har aldrig haha ! Fast det roligaste på hela kvällen måste ha varit... ja, när Jonas drack... !!!! Nått speciellt !!!!! Weird dood :D Trevlig dock hehe. Trevlig är oxå Dennis farsa Ove.. hehe det är en riktig krutgubbe det!

Idag på morgonen när jag vakna så gick jag ner och tog mig ett dopp, det va extremt välbehövd. VA inte direkt pigg, hade inte sovit så supergott men det gick.

Nu är jag bakis bara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0