Lägenhets shit

Har fixar fram kosing till köp av min nuvarande bostad. 20.000 spänn får jag ge för den, känns väl rimligt antar jag. Kommer lägga nytt golv i hallen samt måla om mitt sovrum och toalett nu första etappen. Kommer förhoppningsvis bli superfint och bra. Blir en del att göra helt enkelt.

Även om jag nu kommer äga den så vet jag inte hur länge jag tänkt bo kvar, jag brukar inte trivas allt för länge på samma plats. Kanske kan hyra ut den även jag sen i andra hand som jag gör idag, vi får se =)

Peace and out !


Kommentarer
Postat av: Yvonne

jag tycker du gjorde helt rätt i att köpa den

så billig ..... det blir säkert jättebra

Kram Mor

2009-08-11 @ 14:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0