åååhhh

Skulle vilja ha en massa positiva saker att skriva om här, har bara kännt mig så nere sista tiden... men jag hoppas att det vänder, ska ha lite semester i fjällen om 1 vecka så det kanske kan få än på andra tankar.

Annars blev nyårsafton förstört pga av migrän, hela mitt s.k julledighet förstört pga av migrän nästa varje dag, lr iaf varannan. Det e fruktansvärt. Tror jag nämnt det här tidigare , känner mig som en fånge i min egen kropp.. its fucked up. Idag va det tillbaka, har iaf försökt jobba lite idag. Har några timmar kvar, även om man mår skit så ska ju mister plånbok fyllas.

Appropå fjällen ja. 1 vecka i en riktigt fin stuga med min Sambo stina och hennes familj. En trevlig tradition som vi underhåller oss med varje år. I like it... ALOT ! Plus att i år får man köra med eget material.

Trevlig dag


Kommentarer
Postat av: christina

ska bli härligt med semester älskling, vilken lyx stuga vi kommer få bo i då :p jakuzzi och bastu tvättmaskin platt tv ja allt typ lyx :)

2009-01-12 @ 16:44:38
URL: http://chelscea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0