Längtar efter stryk

Street Fighter IV - Samlar utgåva. Jag kan nog inte i ord beskriva hur mycket jag längtar efter det här spelet som släpps 20e Februari 2009. Steet Fighter serien är liksom min favoritserie all time och känslan när man spelade Street Fighter 2 nere på en leksaksaffär i Motala första gången en höstdag 1992 är oförglömlig. Nu alltså 17 år senare släpps del 4 i serien, det är på tiden.

Detta ingår i Ultimate Collector's Edition:

  • Originalspelet till antingen Xbox 360 eller Playstation 3
  • Actionfigurer: Klassiker som Ryu till den nya karaktären Crimson Viper (se bild nedan).
  • Bonusskiva med en Anime baserat på spelet, speciellt framtagen till spelets release, självklart i hd-upplösning.
  • Strategiguide samt information om de olika karaktärerna. Boken har samma visuella stil som spelet.
  • Tillgång till exklusivt nedladdningsbart material.


Crimson Viper , en av 4 helt nya karaktärer.



I samband med realease släpps även en äkta arcade stick i snygg design för alla hardcore gamers som inte nöjer sig med den vanliga handkontrollen. Jag har aldrig varit så förtjust i sticks, så får se, ska man bli bäst så är det bevisat att det dock är en sådan man bör spela med.. Vi får se om jag köper :)



For the hardcore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0