Live

Jag satt här på jobbet idag och funderade på att jag hemskt gärna skulle vilja gå på nån musik konsert i höst och gled in på ticnet.se. Självklart finns det 1000 tals live konserter att gå på, men lyckades hitta två små guldkorn. Promoe i Lkpg i Oktober och Laleh i Norrköping i November. Två riktigt bra artister som jag alltid tyckt väldigt mycket om. Jag ska inte överdriva för mycket nu, men skulle nästan säga att Promoe nästan har format mig lite.. till den jag blev efter hans skiva 2004, jag älskade den, jag älskade hans stil och hans texter. These Walls don't lie som e en av världens bästa låter EVER fick mig t.ex att börja köpa street ware kläder online... Och hade jag inte gjort det så vet man aldrig vad som hänt hehe :P Har iaf alltid velat se honom och nu får jag chansen, biljetterna släpps på fredag och kostar endast 250 kr. LÄTT att jag ska dit !!!




- Promoe




- Laleh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0